KLAIRS
Klairs filosofija ir kilmė
Pietų Korėjos odos priežiūros prekės ženklas „Klairs“, įkurtas 2009 metais, greitai įsitvirtino tarptautinėje rinkoje, siūlydamas išskirtinę filosofiją. Jos esmė – minimalistinės, tačiau moksliškai pagrįstos ir veiksmingos formulės, tikslingai sukurtos jautriai odai. Šis požiūris reprezentuoja kritinį grįžimą prie esminių odos priežiūros principų, pabrėžiant, kad efektyviam odos veikimui pakanka tik kruopščiai atrinktų, funkcionalių ingredientų. „Klairs“ kertinė koncepcija „Paprasta, bet pakankama“ (Simple, but Enough) tampa tiesioginiu atsaku į dažnai pernelyg sudėtingas ir nereikalingas rinkos tendencijas, siūlydama apgalvotą, tvarią alternatyvą.

Prekės ženklo evoliucija ir dialogas su vartotojais
„Klairs“ evoliucijai ir misijos sustiprinimui esminis katalizatorius tapo 2012 metais, kai prekės ženklą įsigijo „Wishcompany“ įkūrėjas Ryanas Soungho Parkas. Jo asmeninė patirtis su jautria oda suvaidino lemiamą vaidmenį. Šis įsigijimas dar labiau sustiprino įsipareigojimą kurti ne tik patrauklius, bet, svarbiausia, moksliškai pagrįstus ir odos sveikatai tarnaujančius produktus. Nuo to momento „Klairs“ aktyviai puoselėjo glaudų dialogą su vartotojais, o tai atsispindėjo prekės ženklo pavadinimo pakeitime į „Dear,Klairs“. Šis pavadinimas įkūnija tiesioginį kreipimąsi į „Klair“ – hipotetinį asmenį, susiduriantį su jautrios odos iššūkiais – ir pabrėžia nuolatinį, atidų įsiklausymą į klientų poreikius.
Vartotojų įžvalgos ir produktų tobulinimas
Empirinis požiūris, paremtas išsamiais vartotojų atsiliepimais, yra esminis „Klairs“ produktų tobulinimo proceso pagrindas. Ryškus to pavyzdys – bestseleriu pripažintas „Supple Preparation Facial Toner“, kruopščiai reformuluotas atsižvelgiant į vartotojų pateiktas įžvalgas. Šie patobulinimai apėmė padidintą tūrį, sintetinio kvapo pakeitimą natūraliais komponentais, optimizuotą odos drėgmės išlaikymo funkciją ir tvaresnės pakuotės pasirinkimą. „Klairs“ strategija apima atsakingą rinkos naujovių vertinimą ir kryptingą nereikalingų ingredientų, galinčių potencialiai dirginti odą, eliminavimą. Vietoje to, prekės ženklas nuosekliai koncentruojasi į laiko patikrintus ir moksliškai pagrįstus, odai esminius komponentus, užtikrindamas maksimalų veiksmingumą ir saugumą.
Griežta ingredientų atranka
„Klairs“ ingredientų atrankos procesas pasižymi išskirtiniu griežtumu ir nuoseklumu. Formulėse nerasite jokių nereikalingų užpildų; naudojami tik aukščiausios kokybės komponentai, kruopščiai atrinkti pagal jų moksliškai patvirtintą ir tiksliai nustatytą poveikį odos būklei. Be to, visi „Klairs“ produktai yra kuriami be potencialiai kenksmingų cheminių priedų, tokių kaip:
- Alkoholis
- Parabenai
- Dirbtiniai dažikliai
- Sintetiniai kvapikliai
Siekdami užtikrinti maksimalų odos toleravimą ir sumažinti dirginimo riziką.
Etikos principai ir veganiškumas
Nuo pat įkūrimo „Klairs“ laikosi griežtų etikos principų, kurie yra neatsiejama prekės ženklo tapatybės dalis.
- Cruelty-free: Prekės ženklas yra patvirtintas kaip neatliekantis bandymų su gyvūnais, ką liudija Korėjos gyvūnų teisių gynėjų asociacijos (KARA) antspaudas.
- Veganiškumas: Šiuo metu „Klairs“ aktyviai žengia žingsnius, siekdama tapti visiškai veganišku prekės ženklu, nuosekliai eliminuodama bet kokius gyvūninės kilmės ingredientus iš savo formulių.

Globalus pasiekiamumas ir misija
Nepaisant savito, į vertę orientuoto ir principingo požiūrio, „Klairs“ produktai jau yra pasiekiami daugiau nei 15 šalių. Jie pelnė dešimčių tūkstančių tarptautinių vartotojų pasitikėjimą, patvirtindami savo veiksmingumą globaliu mastu. „Klairs“ misija yra demokratizuoti aukštos kokybės odos priežiūrą, padarant ją prieinamą plačiajai auditorijai, nepaisant amžiaus ar etninės kilmės, ir siūlant optimalų efektyvumo bei kainos santykį.
Galiausiai, prekės ženklo veiksmingumas grindžiamas fundamentaliu principu: odos priežiūra neturi būti sudėtinga. Jos tikroji esmė slypi apgalvotame paprastume ir moksliškai pagrįstuose, patikrintuose sprendimuose.


